Thursday 2 March 2006

Niets is zo veranderlijk!

Er is niets zo veranderlijk als het weer. Ik weet dat dit gezegde een cliché is, maar het is ook een waarheid als een koe, en dat is ook een cliché.


Schrijf ik dinsdag dat de lente er zit aan te komen en prompt wordt een dag daarna die vooruitlopende gedachte om zeep geholpen door sneeuw- en hagelbuien op ons dak te sturen. Nou, bedankt hoor. Maar vandaag kon ik toch nog een stel aardige plaatjes maken en ik toon er maar een paar.


Ondanks het onstandvastige weer werden de werkzaamheden voor onze huizen ineens weer hervat. Een flinke graafmachine, of hoe zo'n ding ook mag heten, verscheen ten tonele en begon de bestuurder van dat ding de boomwortels en dikke stronken uit de grond los te trekken. Ik heb nog niet precies gezien hoe hij dat deed, maar dat het krachtpatserswerk is dat snapt iedereen wel.


Ook ben ik nog steeds bezig gegevens voor mijn inkomstenbelasting te verzamelen en dat is me toch een vervelende klus. Ik zal blij zijn als ik alles bij elkaar heb gegraaid en dat het de deur uit kan. Nog even doorzetten en dan krijg ik weer tijd om meer aandacht aan het schrijven te besteden.

Tot gauw.

No comments:

Post a Comment