Sunday 19 March 2006

Er gaat iets gebeuren!

Vandaag een dagje naar mijn dochter geweest. Dat was al ongeveer anderhalf jaar geleden dat wij bij haar thuis waren, maar het weer was goed en ik voelde mij goed, dus konden we dat reisje wel wagen.


Een van de redenen was dat zij na heel lang sparen in staat is geweest om een vleugel te kopen. En wij wilden dat toch graag zien en horen. Wat een geweldig mooi instrument en zij speelt er de sterren mee van de hemel.


Ze is er zo enorm trots op dat zij dat voor elkaar heeft gekregen en dat zijn wij ook. Muziek is haar leven, teksten schrijven, componeren, de muziek zelf ten gehore brengen met zingen en instrumenten bespelen. Teveel om op te noemen en het vergt enorm veel energie.

Maar nu komt het:

De kans bestaat dat ik even van het scherm verdwijn. De reden daarvan is, dat mijn Harddisk zo vol loopt met allerlei software dat ik genoodzaakt ben deze Harddisk opnieuw te partitioneren en er een tweede schijf bij te plaatsen. Deze ingreep zal ongetwijfeld tot een heleboel narigheid gaan leiden. Dat weet ik uit ervaring. Een aantal programma's zal opnieuw moeten worden geïnstalleerd. En hoe snel ik het voor elkaar heb om alles weer werkend te krijgen, kan ik nu nog niet voorzien.

Maar ik kom terug! En duim even voor me.

No comments:

Post a Comment