Saturday 11 March 2006

Iets leuks gevonden.

De laatste dagen flink in de weer geweest met allerlei dingen, privé maar ook met zoeken op internet. Dat heeft mij er van afgehouden om wat te schrijven in mijn Blog. Maar soms lopen de de dingen zo, dat je prioriteiten moet stellen. Maar ik heb best een aantal leuke dingen gevonden, bekeken en geïnstalleerd op mijn pc. Ik zal er hier in ieder geval 1 noemen waar ik veel plezier aan beleef.

Over Podcasten hebben we allemaal wel gehoord en mogelijk doen we er allemaal wel wat mee. Op zich al heel erg leuk om te doen. Maar nu heb ik een freeware programma gevonden waarmee je zowel Podcasts als Vodcasts kunt ontvangen. Over dat laatste had ik wel eens gehoord maar nog nooit gezien. Dit is echt leuk! Je kunt op allerlei VideoCasts inschrijven en je ziet er bijvoorbeeld spectaculaire opnames over skisprongen en snowboarden. De achtergrondmuziek is niet altijd even leuk om te horen, maar een simpele druk op de volumeregelaar om het geluid uit te zetten lost dat op. Je vindt er ook nieuws, games, films, shows, geproken boeken (dus voorlezen) en noem maar op.

Je kunt onder andere inschrijven op Video Nieuws, Video Sprookjes voor kinderen maar ook op Podcasts met allerlei onderwerpen. In feite teveel om het in een paar woorden samen te vatten. Wie het eens wil bekijken kan het programma gratis downloaden op:


IM staat voor InterMedia. 't Is maar dat je het weet :-)

Ben ik daar eigenlijk niet te oud voor vraag ik me nu af? Maar ach, wat is leeftijd, voor mij is het alleen maar een getal. En dit soort vindingen boeit mij elke dag weer.

Veel plezier er mee en tot de volgende keer.






No comments:

Post a Comment