Wednesday 29 March 2006

De kaboutertjes.


De moeilijkheden met mijn computer zijn nog lang niet verholpen. Meestal ben ik niet voor 1 gat te vangen met die dingen, maar nu heb ik echt hulp nodig om dit probleem op te lossen. Ik zit al op de kaboutertjes te wachten want die gaan mij waarschijnlijk vrijdag een handje helpen. Het zal er wel op neerkomen dat ik alle software opnieuw moet gaan installeren.

Dit is mij in jaren niet overkomen, Het geeft zo'n heerlijk computergevoel en in ieder geval word je weer getraind in geduld uitoefenen en hardnekkig volhouden. Herhalen en opnieuw proberen en herhalen en nog eens proberen. Uren lang kun je daar mee doorgaan.
Maar mijn vrouw heeft er geen probleem mee en is er niet ontevreden over want het houd me van de straat.

Ik hoop tot gauw. En ach.... stuur eens een e-mail naar me om mij te steunen in deze barre tijd.

No comments:

Post a Comment