Sunday 6 August 2006

Weer naar buiten.


Eindelijk kan Jufo weer zonder die hinderlijke kap om haar nek lekker vrij rondrennen in haar bekende gebied, met op de achtergrond een deel van de kernreactor in Petten. En zoals dat regelmatig gaat, kom je weer eens iemand tegen die je in maanden niet hebt ontmoet. De honden kennen elkaar nog steeds en hebben er schik in om weer met elkaar te spelen en de kennismaking te hernieuwen.

Het moest toch weer wennen na zo'n lange week met dat verfoeide ding om je nek. Een week zonder echte beweging dat telt bij honden. Dus langzaam de conditie weer op peil brengen, niets overhaasten. Ze is tenslotte ook goed ziek geweest en raakt ook al een beetje op leeftijd, ruim 8 1/2 jaar oud wordt toch al wat.

Na al dat rennen, even wat rustig aan doen, die baas van me kan me wat..... Gaat ie zelf maar een keer hard achter die bal aan.

Kijk..., dat doet die baas van mij nou niet. En ik vind het zo lekker.... Heerlijk zo'n slok koel water.


De vijf kwartier zitten er weer op. Een laatste slok en weer de auto in. Op naar Alkmaar want de winkels zouden deze zondag open zijn.
Bovendien kunnen we met zijn allen eens meekijken hoe mijn nieuwe fototoestel foto's maakt. Ik moet er alleen weer aan wennen hoe een spiegelreflex camera werkt. Een digitale camera is toch weer heel anders dan een analoge. Maar het zal wel weer goed komen.

No comments:

Post a Comment