Thursday 4 May 2006

Bloemenzee.

For a very special person who likes flowers in their natural setting


Het is vast iedereen in Noord-Holland opgevallen dat het één grote uitbarsting is van kleuren en geuren. Althans hier bij ons in de buurt. Callantsoog, Julianadorp, Breezand, Anna-Paulowna en overal rondom deze plaatsen is het één bloemenzee. Ik heb zo ontzettend veel bloemen gezien en geroken, vooral de hyacinten ruiken heel zwaar met dit zonnige weer.





Maar de maand mei is toch de tijd van de tulpen. Talloze soorten zijn er te vinden. Er staan er dit jaar ongewoon veel. Nu nog wat plaatjes voor diegenen die er niet even tussenuit kunnen knijpen om al dit moois te gaan bekijken.




Ik zeg het hier nog maar een keer, want niet iedereen schijnt te weten dat, als je op een foto klikt met de muis dat de foto dan iets vergroot bekeken kan worden.



Het is toch niet overdreven door te stellen dat het één grote uitbarsting is van geuren en kleuren? Daar hoeft toch niet veel tekst bij? De plaatjes spreken voor zichzelf.


Ik ben even bezig met het monteren van een nieuwe video en dat kost wat tijd. Daarom houd ik het vandaag wat kort, maar ik kom zeker gauw terug met een ander onderwerp.


Wordt vervolgd....

No comments:

Post a Comment