Saturday 11 February 2006

De ballen van Jufo.


Tussen het hoge gras vond Jufo een tweede tennisbal. Ze is stapel op tennisballen want daar kun je zulke leuke spelletjes mee spelen en het baasje trapt er elke dag weer in om die met haar mee te spelen. Maar hoe krijg je nou twee tennisballen tegelijk mee, want de baas draagt ze niet. Eerst maar eens even kijken.... Ja, die nieuwe ziet er wel erg mooi uit hoor met die gele en rode vlakken.


Als ik ze nu eerst eens naast elkaar leg, dan kan ik ze beter vastpakken.... maar welke moet nou eerst in mijn bek... nou die kleinste dan maar... wel uitkijken dat hij niet in mijn keel schiet want dan hebben we een probleem.


Zo... die zitten er in en nu naar de auto, dan kan ik thuis lekker verder spelen. Doei!

(Waarom die baas dat nu pas doorgeeft op zijn Blog weet ik ook niet, zeker te lui geweest gisteren...)

No comments:

Post a Comment