Wednesday 8 February 2006

Buien

Waarover zou je op een dag als deze nu wat leuks kunnen schrijven? Het waait hier nogal stevig en er klettert af en toe wat regen naar beneden, de zon komt zo nu en dan ook weer tevoorschijn, dus het is wat dat betreft een afwisselende dag.... Maar je gaat toch geen verslag over het weer schrijven, zo'n brouwsel als dit moet toch ook ergens over gaan? Maar daarbij moet je ook weer oppassen dat je de stemming er een beetje in houd. Dus even zoeken naar een geschikt onderwerp.... Op het ogenblik kom ik er nog niet uit. De televisie brengt me niet op het juiste onderwerp en de krant evenmin.... Ik heb nu een paar dagen niets opgeschreven want mogelijk waren mijn overdenkingen wat somber, net als het weer van de afgelopen dagen.

Terwijl ik dit stukje zit te schrijven breekt de zon weer door en schijnt half op mijn gezicht en in mijn nek. Die warmte voelt heerlijk aan en als ik nu rechts van mij naar buiten kijk en een stuk heldere hemel zie, begint het weer te kriebelen, want ik geniet het meeste als ik naar buiten kan. Heerlijk een stuk lopen en m'n maatje Jufo mee. Alle narigheid in de wereld achter mij latend en NU genieten van het leven zoals het op je afkomt.

No comments:

Post a Comment