Wednesday 20 September 2006

Weer op gang komen.




De laatste tijd ben ik nogal intensief bezig geweest om zoveel mogelijk Ins and Outs te leren kennen en uit te proberen van het programma "Beta Bogger". Met dit programma maak ik deze weblog. Er zijn flink wat veranderingen in het programma aangebracht die misschien niet direct zichtbaar zijn voor degenen die mijn weblog bezoeken, maar ze zijn er wel degelijk.

Het is voor mij veel eenvoudiger geworden om veranderingen in de pagina's in te voeren. En het is ook eenvoudiger geworden om onderdelen te verplaatsen of toe te voegen. Wel ben ik voorgaande commentaren bij eerdere stukjes Post voorlopig kwijt.

Voordat ik de nieuwe mogelijkheden echt onder de knie kreeg, moest ik toch wel vooraf het een en ander bestuderen en uitproberen, met het gevolg dat er weinig of geen tijd overbleef om de afgelopen week iets te schrijven. Wat dat betreft moet ik weer op gang komen.

Er is buiten dit klusje ook nog het een en ander te doen geweest met mijn hond. Ze heeft ergens een ernstige darminfectie opgelopen, wáár en hoe, daar kom je met die beesten nooit goed achter. Buiten in de wijk loopt ze altijd aan de lijn, maar snuffelt wel in het rond. En in het duingebied mag ze lekker los rondlopen. Mogelijk dat ze dan iets oppakken wat aan je aandacht ontsnapt. Je weet het gewoon niet. Ze heeft drie dagen niet gegeten en met grote moeite konden we haar iets laten drinken. Natuurlijk zijn we maandagochtend direct naar de dierenarts gegaan en heeft ze injecties gekregen en medicijnen. We houden het verder nauwlettend in de gaten en het lijkt er op dat het nu weer iets beter gaat, maar het is nog niet over.

Opgewekt gaan we verder. Als het een beetje meezit, dan ga ik straks weer op pad, alleen... en dan mis ik het rondje met de hond, want dat is net als ademhalen. Samen even naar buiten... maar nu even niet.

2 comments:

  1. Awww, I hope your dog gets better soon. You just never know what they're sticking their noses in. Sometimes if my dog is far away in a field I'll see him rolling in something and I yell, "Frisky,NOOOOOO!" I don't know what he's rolling in, but I know it's not perfume or after shave!

    ReplyDelete
  2. I'm so sorry to hear that Jufo has been sick. I would rather be sick myself, than to have one of my pets feeling under the weather. I'm relieved to hear that he is getting better. Give your doggie een knuffeltje van mijn.

    ReplyDelete