Thursday 14 September 2006

De Uitdaging

Een groot deel van de middag en avond ben ik bezig geweest om het BETA Blogger programma uit te proberen. De HTML-editor lijkt gereed te zijn, dus moet ik het grootste deel van wat ik tot nu toe heb gemaakt kunnen overzetten. Niet alles.... denk ik...., maar om vooruit te komen moet je soms geven en nemen. Dus wat kwijtraken om nieuwe mogelijkheden een kans te geven. Als er dus vanaf morgen sommige dingen zijn verdwenen, dan weten jullie waardoor dat is gekomen.

Het is wel zo, dat wat ik tot nu toe ben tegengekomen in deze nieuwe versie, veel eenvoudiger werkt dan de oude versie. Ik ga niet alles uitleggen hier, want dat is ook niet nodig.

Wie wil zien welke kant het opgaat, kan even kijken door op deze LINK TE KLIKKEN.
Dat is dus de Blog waarop ik alles tot dusver aan het testen ben geweest. Ik ben dus van plan om de oorspronkelijke Blog helemaal om te bouwen, met behoud van zoveel mogelijk opties.

Helpen jullie mij door af en toe een commentaartje te geven? Dat zou ik erg op prijs stellen om te weten te komen hoe het bij jullie aankomt.

3 comments:

  1. Dit is een nieuw comment om te testen of het wel aankomt, Coos

    ReplyDelete
  2. Comments komen ook niet aan, Coos

    ReplyDelete
  3. Ja hoor, ze komen wel degelijk aan, maar ik bekijk ze eerst voordat ik ze publiceer. Het lijkt erg op censuur, wat zeg ik? Het is censuur :-)

    ReplyDelete