Sunday 17 September 2006

New Foundlanders


Van afstand denk je: "Wat een kanjers. Het lijken wel bruine beren." Maar als je dichterbij komt dan stralen ze alleen maar veel vriendelijkheid uit. Dit exemplaar, een net 18 maanden oude reu, gedraagt zich ook nog wel bescheiden tegenover dameshonden. Die blafkont van mij "Jufo" die had deze meneer al snel onder controle en hij dacht ik zal maar wat afstand bewaren.



Op gepaste afstand stonden ze te kijken naar Jufo, die met luid geblaf aangaf dat ze maar beter niet te dicht bij haar tennisbal en bij haar baasje moesten komen. En met een verbaasde blik en heel geduldig keken beide reuzen naar die hond die nogal luidruchtig aangaf wat de bedoeling was.

Doordat ik nogal wat tijd heb gestoken in het testen van de BETA Blogger, kon ik er niet op uittrekken om foto's te maken en daarbij een verhaaltje te schrijven. Ik heb al eerder gezegd, dat ik maar één ding tegelijk kan. Maar het ziet er nu naar uit, dat ik het meeste werk achter de rug heb. Ook ben ik iets achter geraakt met het reageren op e-mail en comments, maar dat moet vanaf nu beter gaan.

2 comments:

  1. Newfoundlands are GORGEOUS dogs. Of course, I am partial to large dogs, especially large hairy ones.

    This Blogger commenting system is a pain...I've discovered that it won't let me sign in with my Blogger name; how stupid is that?

    - ellen

    ReplyDelete
  2. Ellen:
    Dan vind je Leonbergers en St. Bernhards ook erg mooi denk ik.

    Het commenting system is nu van BETA Blogger. Ik heb alle Haloscan discussiegroepen nagelopen en kwam tot de conclusie dat ze daar nog geen oplossing hebben, maar er wordt aan gewerkt.

    Dat inlog probleem, dat ken ik. Dat overkomt mij ook bij Sharon als ik daar een comment wil plaatsen. Dat heeft waarschijnlijk te maken met Oude en BETA versies Blogger. Ik weet niet of jij nu ook nog met de oude versie werkt. Dat ga ik nog even uitproberen.

    ReplyDelete