Saturday 15 April 2006

Weer terug....

Ik heb mijn tijd gebruikt om wat video fragmenten te maken en te monteren. Dat deel van mijn hobby had ik een poosje niet gedaan en dan verlies je de snelheid van werken een beetje, maar nu zit ik er weer aardig in. Als het filmpje vrij komt bij Google, dan komt het in deze Blog. Het is een stukje van 3'17", dus daar hoef je dus geen avond voor te reserveren.


In de stad ziet alles er ook weer wat vrolijker uit. De bloembakken zijn rijkelijk gevuld met viooltjes. Het zonnetje schijnt, de loten aan de bomen lopen uit maar de temperaturen blijven toch wel erg laag en dat noopt er toe dat je nog steeds warm gekleed over straat moet.


Thuis komen de bollen ook ineens tot bloei, dat gaat erg snel hoor. Een week geleden was deze Amaryllis alleen nog een klein scheutje boven de grond. De eerste twee bloemen zijn uit de knop en de volgende twee staan ook al op uitkomen. Wij vinden deze zachte kleuren het mooiste,

Wordt vervolgd....

No comments:

Post a Comment