Wednesday 26 April 2006

Een opkikkertje doet wonderen.

Het is alweer een aantal dagen geleden, dat ik wat te melden had. De tijd vliegt om, want naast alle dagelijkse bezigheden heb ik me even gestort op het fabriceren van wat filmpjes. Nu merk ik alleen, dat er bij het plaatsen op Google Video soms een stukje verdwijnt, waardoor vooral de laatste Clip een beetje abrupt eindigt. Nou ja, dat nemen we maar op de koop toe. Misschien kan ik dat te zijner tijd nog eens proberen aan te passen.

Ik heb via e-mail gelukkig wel een paar reacties gekregen dat het leuk wordt gevonden en zo'n aanmoediging heb je af en toe wel nodig. Het geeft je dan toch het gevoel dat je het niet alleen voor jezelf zit te doen.

Een bijkomende zaak is, dat ik toch wel wat vermoeid ben geraakt de laatste weken. Dat zal wel aan het voorjaar liggen. Laten we dat hopen tenminste. Ik ga nu even verder naar het voetballen kijken, Barcelona tegen Milaan, het is nog steeds 0-0.

wordt vervolgd...

No comments:

Post a Comment