Tuesday 18 April 2006

Het dagelijks leven hervatten.

Het Paasfeest is weer voorbij. We hebben allemaal wel ergens van genoten. De een vierde een paar vrije dagen met lekker eten en drinken. Een ander genoot van de Mattheuspassion en kerkgang. Weer een ander trok naar buiten en ging de vrije natuur in om te genieten van het mooie zonnige weer of om in stilte daarin zijn verdriet te verwerken.


Kinderen en kleinkinderen die ouders en familieleden bezochten om wat liefde en plezier met elkaar te delen. De gekleurde, gekookte eieren, de chocolade hazen, kippen en eieren zijn weer grotendeels opgegeten. We hebben onze dagelijkse bezigheden na dit feest weer hervat. Het leven gaat door, daar waar we even gestopt waren.


Zelf ben ik wat in en om het huis gebleven want het was loeidruk in dit kleine dorp. Elk jaar wordt het drukker. Mensen komen van heinde en ver om een strandwandeling te maken. Dat belooft wat in het hoofdseizoen.


En vandaag was het weer gewoon rustig in het dorp en langs de smalle wegen. Het was redelijk mooi weer en ik had volop de gelegenheid om wat fotos'te maken van de bollenvelden hier in de buurt. De bollen knallen de grond uit. Prachtig he? Ik ben blij dat ik al dit moois heb mogen leren zien de laatste jaren, dit maakt mijn leven de moeite waard.

Wordt vervolgd....

No comments:

Post a Comment