Saturday 13 January 2007

Ja... dit is dezelfde.

Na een jaar wil ik wel eens een nieuw jasje aantrekken, dus waarom niet een keer veranderen in de blog. Het is in het nieuwe Blogger programma eigenlijk een fluitje van een cent om alles er eens anders te laten uitzien. Met een paar muisklikken zijn we helemaal opnieuw geknipt en geschoren. Net als naar de kapper gaan... je moet er even aan wennen. Ik ga nu eerst verder kijken of er nog iets verbeterd kan worden en wacht ook af of er commentaar wordt geleverd op deze nieuwe outlook.

Een fijn en gezellig weekend!

3 comments:

  1. Ik was al bang dat mijn reactie van gisteren niet goed gegaan was.
    Maar je blog zit er een stuk rustiger uit. Waardoor dat komt kan ik zo 1-2-3 niet zeggen. Had je hiervoor soms een 3-koloms blog en hij is nu bij mij schermvullend...

    PS.
    Bedankt voor je complimenten op mijn Flickr-site.

    ReplyDelete
  2. Waarschijnlijk komt het door de witte achtergrond en de ruime opzet. De vorige was wel een twee-koloms blog, maar links en rechts hadden een ongebruikte ruimte. Nu staat alles over de hele breedte van het scherm en dat is voor mijzelf ook het prettigst. Ik zie je wel weer. En je foto's worden steeds mooier!

    ReplyDelete
  3. Goed gedaan, jochie....!

    Het ziet er inderdaad rustiger uit.

    lfs,
    Marianne

    ReplyDelete