Tuesday 31 January 2006

Oorspronkelijke hobby.

Het is alweer een maand geleden dat ik voor het eerst kennis maakte met het fenomeen Weblog of kortweg Blog genoemd. Mijn dochter stuurde voor de grap iets op wat een eerste aanzet voor een Blog moest zijn en ik vond dat zo leuk dat ik mij er meteen in ging verdiepen. Maar er is inmiddels al heel veel tijd gaan zitten met het opbouwen. Het een iets beter geslaagd dan het ander. Het valt ook niet mee om elke dag weer iets anders te vertellen als je eigenlijk veel achter dit beeldscherm zit. Mijn oorspronkelijke hobby (video opnemen en monteren), is er de laatste tijd wat bij ingeschoten. Het wordt daarom hoog tijd daar weer aandacht aan te besteden. Dat betekent, dat ik veel naar buiten moet om aardige dingen te filmen en die later thuis moet monteren. Het zal een uitdaging worden om beeldmateriaal zodanig samen te stellen dat het hier getoond kan worden. Er zal wat tijd overheen gaan, het gaat niet zomaar. Natuurlijk heb ik al heel wat videomateriaal, maar dat is opgenomen in breedbeeld formaat terwijl ik hier alleen maar 4:3 (normaal beeldformaat) kan tonen. Dus ik moet op pad om nieuwe video's te maken in het juiste formaat.
Ik hoop dat het binnen redelijke tijd gaat lukken.

No comments:

Post a Comment