Thursday 26 January 2006

Kiezen en tijd verdelen.



Er zijn van die dagen dat je moet kiezen wat je met de beschikbare tijd doet, of je kunt er op uit trekken om naar belangwekkende onderwerpen te zoeken of, je kunt thuis blijven achter je PC en zoeken naar grappige of interessante onderdelen om in je Blog te gebruiken. Dat laatste heb ik een paar dagen gedaan om deze Blog weer een stukje uit te breiden. Maar door al dat lezen en zoeken raak je toch wel vermoeid in je hoofd. Ik moet dus een middenweg bewandelen en soms het een laten om het ander te doen en dat is mijn vrijheid. Ik mag nu zelf kiezen wat ik ga doen en dat is een heerlijk vrijheidsgevoel. Dus bezig zijn om deze hobby uit te oefenen maar ook naar buiten om de dagelijkse uitlaatrondjes te doen en lichamelijke conditie te onderhouden. De hond, de paardjes en alles wat daarbij je pad kruist. Het zijn vaak vaste patronen die je dagen vullen.

No comments:

Post a Comment