Monday 30 July 2007

Zomer 2007

Als ik dit 's morgens op mijn computer zie staan dan haal ik toch maar een warm vest of een lichte trui uit de kast. Kijk ik nu naar buiten, dan schijnt de zon volop, staat er een flinke wind, en raap ik alle moed maar weer bij elkaar om een paar uurtjes met mijn hond op stap te gaan. Ik kom nog wel terug met een echt verhaaltje, maar dit gevoel wilde ik nu toch wel eens met anderen delen.


Inmiddels is het middag en zal nog even vertellen wat ik vanmorgen verder heb gedaan. Zodra de zon schijnt, dan wil ik naar buiten, lekker de frisse wind door mijn haren voelen. Niks zeuren over koud. Dus gauw nog even in de auto gestapt en naar Schagen gereden, eens kijken hoe het daar gesteld was op zo'n maandagochtend als deze. Overal stonden tientallen terrasstoelen en -tafels klaar om evenzoveel gasten te ontvangen, maar ik zag maar een vijftal mensen die het fijn vonden om buiten hun kop koffie te nuttigen. Wat een kale boel....






Deze aanblik behoeft geen verdere uitleg. Als dit zo doorgaat deze zomer, dan ziet het er niet goed uit voor dit seizoen.

No comments:

Post a Comment