Saturday 14 July 2007

Voor mijn Blogvrienden

Er ging gisteren eerst iets fout bij het uploaden van deze Post, en ik hoop dat het probleempje nu is opgelost. Dan nu nog maar een keertje al is het een dag later.

Met verbazing sta ik telkens te kijken wanneer ik een stukje heb geschreven en dit als Post op mijn weblog publiceer. Zodra ik het stukje heb geplaatst is er iemand die er telkens als de kippen bij is en er meteen bovenop zit. Natuurlijk kan ik nooit achterhalen wie dat is zolang iemand zich niet bekend maakt in "Who is On-line". Als je bijvoorbeeld alleen je naam daarin opgeeft dan kan ik pas zien wie er op mijn weblog kijkt, dan vind ik nou weer leuk. Net zo goed als dat iemand een klein stukje "Commentaar" achterlaat. Het hoeven geen hele verhalen te zijn, maar gewoon een paar regeltjes om te laten weten wie ik op visite heb gehad. Dat was dat. En die ene.... die altijd de eerste is.... altijd harstikke welkom hoor!

Dan nu het andere. Een aantal dagen geleden werd mij in gesprekje met één van mijn blogvrienden gevraagd hoever ik van de zee woonde... hoe groot de afstand was... Ik stelde voor om dat een keer vast te leggen op video en dan meteen te laten zien wat een leuk dorpje Callantsoog is. Wie de drukte opzoekt komt aan zijn trekken, maar ook mensen zoals ik die meer van rust en een beetje afzondering houden. Tijd en ruimte waarin ik het beste tot mijn recht kom.

Nou die video is nu af en ik draag hem op aan mijn beste Blogvrienden, om te beginnen bij:

1. Ellen

2. Curtis

3. Susan

4. Sharon

5. John

6. Bobbie

7. Penny

8. Mary Lou

9. Zoë

En al die anderen die ik minder vaak tegenkom in Cyberland, maar die ook gewaardeerd worden.

Bekijk de video maar op onderstaande LINK:

http://video.google.nl/videoplay?docid=-8004449162093888736&hl=nl

De video laat zien hoe ik van huis vertrek en onderweg gewoon de camera laat lopen. De beelden zijn daardoor niet zo stabiel, maar geven toch wel een beeld van datgene wat ik onderweg zoal tegenkom. De loopafstand naar het water is ongeweer 500 meter. Hemelsbreed schat ik dat het 300 meter is. De video duurt iets langer dan 28 minuten, dus ga maar lekker achterover hangen en kijk maar in wat voor omgeving ik woon.
Een geweldig fijn weekend voor iedereen.

P.S., Oh ja!.... En wie mijn Engels wil verbeteren, alsjeblieft, stuur maar naar mijn e-mail adres in de sidebar. Nog mooier wordt het wanneer iemand aanbiedt om mij te helpen met vertalen van het Nederlands naar Engels, maar dat zal wel teveel gevraagd zijn.

No comments:

Post a Comment