Sunday 22 April 2007

Bruggen


Afgelopen week vroeg Susan mij of ik ook een foto had van de brug, die op de foto staat van vorige week zondag. Nou, die had ik niet, maar het is geen moeite om er een te maken, beloofde ik. Door die vraag bracht ze mij ook meteen op een idee....


Het drong tot mij door dat we in een waterrijk landje leven en dat we dagelijks vele bruggen en bruggetjes gebruiken zonder daarbij na te denken. Het spreekt vanzelf. Maar wat wel leuk is, is om eens te letten op de vele vormen en de ontwikkelingen die tot nu toe zijn doorlopen.


Deze brug over het kanaal in de omgeving van het dorp Schagerbrug is al een oudje, dat is duidelijk te zien aan de afmetingen van het wegdek. Er kan 1 auto over en die mag niet sneller rijden dan 30 km per uur, maar vanaf heb je ook een mooi overzicht over het kruispunt van twee kanalen.



Dit is het voor vandaag, maar er komt nog een vervolg.

2 comments:

  1. Hallo.Ben weer eens op bezoek bij je geweest.En dus weer op de hoogte van alle gebeurtenissen.
    Je bent ook weer met je space bezig.Het wil nog niet zo goed lukken zoals ik zag.Ik heb er eigenlijk geen problemen mee.
    Verder doe ik je de hartelijke groeten en veel liefs van Miret.

    ReplyDelete
  2. I just read your last three posts, Herman. I have gone fishing with my dad a couple of times. I'm not sure if I liked it because I like to fish, or because I was spending one on one time with my father.
    Those are some pretty amazing flower pictures. My Aunt Ellen was right about the time and effort it must take to maintain such a beautiful flawless flower bed. Keep up the great photos, Herman!

    ReplyDelete