Tuesday 7 August 2007

Eindelijk...

Het heeft mij nogal wat moeite gekost om de videos goed geplaatst te krijgen in de weblog. Steeds ging er iets fout en ik kon niet achterhalen wat er nu precies verkeerd ging en eerlijk gezegd weet ik het nog niet. Maar nu is het dan eindelijk gelukt.

Bij het starten van een filmpje kan het soms gebeuren dat je 2x de Start-toets moet aanklikken, maar dan doet hij het gewoon goed. Wat ook wel aardig is heb ik ontdekt, dat is als je 2 videos tegelijk laat afspelen, dat wisselt lekker af en je kan beiden gewoon goed volgen.

Wie het dus nog eens wil uitproberen moet even terugschakelen naar de vorige post of helemaal bovenaan in mijn videoarchief de betreffende deeltjes opstarten. Ik zou het op prijs stellen om te horen of het afspelen aan jullie kant ook goed gaat.

Fijne week verder...

No comments:

Post a Comment