Friday 2 February 2007

Schrikken

Was dat even schrikken gisteren.... Er gebeurden allerlei vreemde en onverklaarbare dingen in mijn weblog, net nadat ik een nieuw "Beveiligingsprogramma" had geinstalleerd. Bij het opstarten merkte ik eerst niets, maar toen ik comments wilde gaan lezen waren mijn inloggegevens verdwenen. Ik begin er niet aan om uit te leggen wat er allemaal fout ging, maar geloof me, ik dacht dat alles verloren zou gaan door mijn eigen schuld. Na een hele middag en avond zoeken naar de oorzaak was ik het zat en liet het maar even voor wat het was.

Vanmorgen de computer weer opgestart en had mij al voorgenomen een nieuwe weblog te gaan opzetten, maar wat schetste mijn verbazing? Ik kon weer gewoon aan het werk gaan en als door een wonder was Blogger weer genezen van een onverklaarbare kwaal. Alles werkt weer zoals ik mag verwachten. Het lag dus niet aan mij of aan de nieuwe beveiligingssoftware maar aan Blogger, het prgramma van deze weblog. Dus we gaan weer gewoon door.




Ik had Fabchannel Live Video Concerts al eerder gevonden, maar ook hier weer niet zo snel in de gaten hoe het was bedoeld om te gebruiken. Er waren weer een aantal aanpassingen doorgevoerd en uiteindelijk had ik door hoe het kon worden geplaatst. Voor de liefhebbers heb ik een eigen selectie gemaakt, maar als je het zelf wilt gebruiken, volg je gewoon de aanwijzingen om het te downloaden. Ik ben echt 35 jaar te vroeg geboren, want dit is toch allemaal wel erg leuk hoor.

Op de statusregel onder de video zie je na SHARE de stuurknopjes om door de verschillende video's te scrolen 1 Terug, 1 Vooruit, Pauze/Stop, Mute en tenslotte het schermpje met een pijltje. Als je daarop klikt zie de video full screen.

3 comments:

  1. Ik kan nu tenminste ook weer reageren, dat lukte gisteren nl. niet. Ik lees je updates meestal via mijn feedreader, maar de laatste tijd waren daarin de meeste html-codes zichtbaar, terwijl dat natuurlijk niet hoort. Ik neem aan de Blogger dat heeft opgelost...

    ReplyDelete
  2. Hi Herman.
    Het is wat met het internet.Zoals ik bij jou zie gaat er ook wel eens wat fout.Dus niet alleen bij de spaces.Mijn Miret's space werkt ook niet naar behoren.Lisa's space werkt heel goed.We zijn toch afhankelijk van internet en hopen dat het goed werkt.Ze houden je zo wel bezig lol.
    Verder wens ik je nog een fijne zondag toe en lieve groetjes van Miret.

    ReplyDelete