Saturday 21 October 2006

Griep



Dat zat er dus aan te komen.... Griep! Ik begon zelf al te geloven dat ik in een dip zat, maar dat is gelukkig niet het geval. De laatste tijd voelde ik mij een beetje lamlendig en vervelend, maar nu blijkt dat ik al een paar dagen een flinke griep te pakken heb. Dat mijn humeur dus niet zo uitbundig is geweest wijt ik daar maar aan. Het is nog niet over, maar nu weet ik in ieder geval waarom ik zo in mijzelf gekeerd raakte :-)



De bekende symptomen die een voorbode zijn van dit vervelende kwaaltje zijn: Vermoeidheid, schrale keel, ophoesten, kuchen, benauwd gevoel, hoofdpijn.
Wanneer het doorzet, dan komt daar nog bij: zweten, koorts, snotteren en snuiten, kuchen en proesten en niezen, niezen, niezen, ha..ha..haa... weg is het... TSJOE!!

Het is nog wat ongemakkelijk, want drie dagen binnen zitten op een kamer met wat computerspullen, is nou ook niet waar ik erg naar verlang. Ik mis het uitgaan met de hond, haar geblaf en de wind om mijn oren. Nog even uitzieken en dan er weer gauw tussenuit.

Fijne zondag...

5 comments:

  1. I hope you feel better, Herman. There's a cold going around in our neck of the woods,too. Lots of Chicken soup for you!!!

    ReplyDelete
  2. I also am suffering from a bad cold. I hope you feel better soon. I enjoyed the video above, very much. I also like the music that you have on your sidebar.
    Please dont apologize for your command of English. I think you write very good in English. I however know absolutely no German!
    Thanks for visiting my site and I will certainly pass your good wishes on to Kayla!

    ReplyDelete
  3. Oh jee,

    snotteren en snuiten en bonkende hoofdpijnen....

    Helaas voor de griepprik uit toch te pakken genomen.

    Hopen dan maar dat dit 'em dan was, en toch even die prik halen, binnenkort!

    Veel beterschap en snel herstel en een dikke virtuele knuffel (da's in m'n eigen belang om niet ook aangestoken te worden :-)

    ReplyDelete
  4. I am back in the world of healthy people!

    ReplyDelete
  5. Hallo Herman.
    Ik zie dat je de griep hebt.Niet zo'n lekker gevoel.Maar je het is nu duidelijk waar dat nare gevoel vandaan kwam.
    Wens je heel veel beterschap en lieve groetjes van Miret.

    ReplyDelete