Sunday 29 June 2008

Even rust nemen - Have a break

Door werkzaamheden aan ons huis ben ik op het ogenblik niet in de gelegenheid om iets interessants te maken voor mijn weblog. Bovendien ben ik erg vermoeid geraakt en ik merk, dat ik even een onderbreking moet nemen. Er staan ook nog heel veel andere dingen op het programma zoals mijn kennis en vaardigheden met Adobe Photoshop CS3 uitbreiden. Ales bij elkaar maakt het moeilijk om alle leuke dingen allemaal tegelijkertijd te onderhouden, dus nu moet ik even keuzes maken.

There is some maintenance to do on our house and I am a bit tired at the moment and it is difficult to find something interesting to write about in my weblog, so I decided to take time to reload energy. There is also maintenance to do on our house in the near future, and there are a lot other things on my wish list. Such as expanding my knowledge and skills with Adobe Photoshop CS3 and other similar programs. All together it is difficult to do so many things at the same time thus now I have to make a few choices.

Om te beginnen neem ik een tijdje de nodige rust om te ontspannen, want er komt na deze aanpassing aan de woning nog een flinke klus op ons af. Dan neem ik ook nog tijd om te lezen en te oefenen met Photoshop. En.... misschien ga ik er wel even tussenuit om een paar dagen een korte vakantie te nemen. Blijf ondertussen af en toe eens kijken of ik weer terug ben en anders merken mijn beste blogvrienden wel dat ik hun weblog heb bezocht om een berichtje achter le laten.

Firstly, I'll start to take the necessary time for some rest and to relax. As I mentioned before, there is a robust work at the house waiting and I don't know when it starts and comes to an end. Then I take time to read and to exercise with Photoshop. And... perhaps I'll take a few days off for a short vacation. Meanwhile, visit this weblog so now and then and don't think that I have closed this blog. I only need a bit time for myself and to do my other things. You can always send an e-mail when you feel the need :-), my address is in the sidebar.

Tot gauw maar weer en geniet ook maar van het mooie weer, net zoals wij dat nu doen

See you soon again and enjoy the beautiful weather, just like we do.
I won't miss my dear blog friends (in random order): Sally, Curtis, Susan, Bobbie, Marja, Dave, Mary Lou, Phyllis, Carla, Penny, JoAnn, Faye, Aura, Rebecca, Dabrah, Sharon, Nadine and many more.

No comments:

Post a Comment