Sunday 14 October 2007

Wijk bij Duurstede 2

Na vorige week zondag is er veel gebeurd. De maandag begon nog goed, ik bracht de foto's in mijn camera over naar de computer om te sorteren en eventueel wat verbeteringen aan te brengen. Dat werkje kan veel tijd in beslag nemen en is ook meestal de reden dat het schrijven in mijn weblog even op zich moet laten wachten.

After last week Sunday there happened a lot. Monday started good, I brought the photos from my camera over to the computer to sort and to make some improvements on them. That can be a time consuming job and is often reason for delay in writing in the weblog.


Dinsdag begon nog goed, maar gaandeweg de ochtend begon ik mij ziek te voelen, en tegen de middag was ik zo beroerd dat ik besloot naar bed te gaan. Voordat ik onder het dekbed dook, nam ik klappertandend nog even de temperatuur op..... 40.3° C! Goede reden dus om te gaan slapen, eerst nog twee paracetamol en weg was ik.

Tuesday had also a good start, but gradually the morning I began to feel ill, around noon I was so sick that I decided to go to bed. Before I stepped into my bed, I temperatured.... 40.3 ° C with chattering teeth! Good reason for going to bed, firstly I took two paracetamol.


's Nachts, badend in het zweet werd ik een paar keer wakker en ben toen uit bed geweest om mij een beetje op te frissen, schoon beddegoed en schone kleding aan te trekken. Bijna aan één stuk door heb ik geslapen tot de volgende morgen. De koorts was gezakt en met 38° C voelde ik mij weer een stuk beter, een beetje slap op de benen en een vermoeid gevoel, maar dat lijkt mij normaal. Inmiddels was het alweer woensdag en heb mijn vorige post geschreven over ons bezoekje aan Wijk bij Duurstede.

At Night, bathing in sweat, I awoke a couple of times and stepped out of my bed to wash, change sheets and clothing. Almost in one piece I slept until the next morning. My temperature had fallen down and I felt much better with 38° C. A little bit weak and fatigued, but that appears to be normal to me. Meanwhile it was Wednesday and I have written my previous post about our visit to Wijk by Duurstede..

Dat was nog niet helemaal klaar of ik voelde alweer dat de koorts weer terugkwam. Nog maar eens temperatuur opnemen en deze keer was het 39.5 en reden genoeg om weer te onderbreken en nog maar eens naar bed te gaan om goed uit te zieken. Het resultaat was weer veel slapen en alles wat daarvoor ook gebeurde. Wat onduidelijk is gebleven is waar die koorts nou vandaan kwam. In feite had ik geen klachten, alleen koorts.

Before the post was finished I felt the fever had returned. I measured my temperature again, this time it was 39.5 and reason enough to interrupt my writing and go to bed at once. Again the result was that I fell asleep for a long time until the next day. Indistinctly has been the remaining question, where came that fever from. In fact, I had no complaints, only fever.

Natuurlijk ben ik mij bewust dat ik niemand uitleg hoef te geven, maar misschien is het toch wel aardig om te vertellen waarom ik een paar dagen achterop ben geraakt met mijn oorspronkelijke verhaaltje over Wijk bij Duurste. Daar ga ik vanaf nu aan werken, dus de komende dagen komen de andere foto's hier te staan.

Of course, I am aware of the fact that I have no obligation and there is no need to give an explanation. Perhaps it is only nice to tell about why I got behind with my original story about Wijk by Duurstede. From here I will work on it the coming days, stand by for more photos and other facts.

No comments:

Post a Comment