Tuesday 30 October 2007

Onderbrekingen


Het wordt nu tijd om in het kort uit te leggen waarom ik niet zoveel heb geschreven in mijn blog. De oorzaak is dat ik na ons bezoekje aan Wijk bij Duurstede een soort virus heb opgelopen, die dingen kunnen gebeuren. Ik ben daar behoorlijk ziek van geworden en heb enkele dagen met koorts in bed gelegen. Op zichzelf is dat niet zo erg, maar doordat ik een aandoening aan mijn longen heb, is dat voor mij tamelijk heftig omdat ik dan te kampen krijg met benauwdheid. Nu ben ik al een aantal weken de deur niet uit geweest, dus heb ook geen nieuwe ervaringen opgedaan of leuke plaatsen bezocht. Wanneer de benauwdheid minder wordt, waardoor ik mij ook stukken beter zal gaan voelen, dan trek ik er weer op uit om foto's te maken van onderwerpen die ik leuk vind, maar ik heb tijd nodig om volledig te herstellen. Het komt weer in orde. Vanaf deze plek wil ik iedereen bedanken voor hun bezoekjes aan mijn weblog en voor de vriendschappelijke commentaren.


It's time to explain briefly, why I did not write in my blog the last couple of weeks. This is caused by a virus infection which I picked up after our visit to Wijk by Duurstede. such things can happen. I became properly ill and lay in bed for days with fever. Usually it won't be as bad as all that but, because of an affection of my lungs, it is for me fairly vehemently because I got difficulties with breathing. I am at home for a number of weeks now and I have only seen the front door from the inside, so I did not gain new experiences or visited interesting places. When the agony becomes less, then I feel much better, and I'm going out and find new nice subjects to take photographs of , but I need time to recover. Everything will be alright. From here I want to thank everybody for their visits in my blog and for the kind comments.

No comments:

Post a Comment