Tuesday 31 March 2009

Yelena


Ons kleine buurmeisje Yelena…. Is ze lief en mooi of niet?

Our little neighbour girl Yelena…. Isn't she sweet and beautiful?


Ik ben druk bezig verschillende nieuwe mogelijkheden uit te proberen. Dit kost nogal veel tijd, vandaar dat ik niet erg veel te melden heb. Alleen dat ik tijden lang op de computer bezig ben. Ik heb bijvoorbeeld Facebook, Twitter, Hyves en MySpace nog eens nauwkeuriger bekeken en heb eigenlijk alweer snel de eerste twee verwijderd. Ze hebben voor mij geen meerwaarde boven Blogger, dus weet ik niet wat ik er mee moet doen. Nu ben ik nog even bezig met Windows Live programma’s en die hebben wel mogelijkheden om om te gebruiken in mijn reguliere weblog. Deze post schrijf ik bijvoorbeeld met het programma Windows Live Writer, en wanneer ik met schrijven klaar ben, dan kan ik deze post regelrecht in mijn weblog publiceren. Eens kijken of dat nu voor de eerste keer wil lukken.

I am busy with trying out different programs and to find new possibilities to use for my weblog. This costs a lot of time and that is the reason why I have not much to report. Only the fact that I am busy and spend all my time at the computer. For instance, I have looked more accurate to Facebook, Twitter, Hyves and MySpace and after all I removed the first three again, actually they have no extra value for me above Blogger, so I don't know what to do with them. Now I'm busy with Windows Live programs and they have more possibilities which I can use in my weblog. I'm writing this post for instance in the program Windows Live Writer, and when I'm ready with it, I can publish this post straight away in my weblog. Let's have a look now whether this will succeed the first time.
Have a nice day!


No comments:

Post a Comment