Friday 25 April 2008

Keukenhof 2008 (Video)

Maandag 21 april leek mij een geschikte dag om ook dit jaar weer een bezoek te brengen aan De Keukenhof in Lisse. Dit keer geen fotocamera meegenomen maar mijn videocamera om mijn nek gehangen. Een video op mijn weblog plaatsen neemt minder ruimte in beslag en ik kan in dit geval veel meer laten zien. Het thema dit jaar zijn de Olympische Spelen in China. en waarschijnlijk waren er daarom zoveel Chinezen in het park.

Monday, April 21, seemed to me a suitable day to visit this year's flowers exposition "Keukenhof" in Lisse. This time I did not take my photo camera with me but the video camera. A video on my blog confiscates less space and I can show much more in a video. The topic this year is the Olympic Games in China. and probably there were for this reason so many Chinese in the park.


Ik hoorde vele talen om mij heen, van Chinees en Japans, tot diverse dialecten Engels, van Zuid Afrika tot Australiƫ , de USA en verder van alles en nog wat. Ook talen uit de voormailge Oostblok landen zoals Pools, Tjechisch en Roemeens en nog veel meer dat ik niet kon thuisbrengen.

I heard a lot languages around me, Chinese and Japanese, also several dialects English, from South Africa to Australia, the US as well and from everywhere in the world. Also languages from former Eastern Bloc countries such as Polish, Czech and Romanian and still much more which I could not recognize.


Nu de video. Ik heb er heel snel aan gewerkt en hoop dat het goed wordt ontvangen bij jullie, en dat je er een beetje plezier aan beleeft. Ik heb in ieder geval een prachtige dag gehad en veel plezier bij het samenstellen van deze video.

And now about the video. I worked out the footage rapidly to complete the video as soon as possible and I hope it will be well received on your PC, and that you enjoy it as I did. Anyhow, I had a splendid day and a lot pleasure at composing this video.

Have a Great Weekend and sunshine.

No comments:

Post a Comment