Saturday 19 January 2008

Teken van leven

Het zit mij niet mee de laatste tijd. Ik word telkens achtervolgd door allerlei dingen die verkeerd gaan op deze computer en ik werk er toch zo hard aan om het weer goed te krijgen. Dit betekent ook dat er dan weinig tijd overblijft om stukjes te schrijven voor mijn weblog. Want bedenk het maar, als ik een onderwerp kies, dan ga ik meestal met mijn camera op stap en ben dan vaak een hele dag onderweg. Daarna volgt dan het sorteren en eventueel bewerken van de foto's wat ook weer veel tijd vraagt en tenslotte het schrijven en vertalen van mijn verhaaltje. Intussen zijn we dan weer 2 dagen verder.

I'm not amused these days. I am pursued by all kind of things that can go wrong on my computer and I really work hard to get it all fixed. This means also that not much time is left to write in my weblog. Consider this, when I choose a subject to write about, then most of the time I take my camera and go out the whole day. Then follows sorting and possibly some editing work on the photographs and ultimately the writing and translation of my story, and again it cost a lot of time . In the meantime we are 2 days further.

Ik wilde niemand vervelen met mijn computernarigheid en besteedt mijn tijd zoveel mogelijk aan het op de rails krijgen van de software. Het is tamelijk frustrerend als je computer binnen 7 maanden 4 keer volledig crashed en alles opnieuw geïnstalleerd moet worden. Het vergt veel geduld en doorzettingsvermogen en blijf nog maar even doorgaan.
Voorlopig geen foto's.

Fijn weekend.

I didn't want to be nagging about my computer troubles and spends my time as much as possible to get the software working as I want. It is fairly frustrating when your computer 4 times crashes within 7 months and everything has to be installed again. It demands much tolerance and perseverance to continue. All I ask from you is a little bit patience .
Temporarily no photographs. :-)


Have a nice weekend.

No comments:

Post a Comment