Tuesday 12 June 2007

Zullen we dan maar weer?

Om niet te worden vergeten is het nu wel weer eens tijd om een paar regels te schrijven. Er is ook zoveel tijd gaan zitten in het overzetten van geregistreerde programma's van de ene computer naar de andere, dat er weinig energie overbleef om nog wat op te schrijven. Maar ik zal me er nu toe zetten om de draad weer op te pakken.

Wat ik heb gemerkt bij het opnieuw installeren van software is, dat de duurdere programma's steeds beter beveiligd zijn tegen piraterij. Het is niet altijd mogelijk om een programma direct op een nieuwe computer opnieuw te installeren. Eerst moest ik het programma via internet de-activeren, dan van de oude computer verwijderen. Vervolgens opnieuw installeren op de nieuwe computer, dan weer via internet activeren. Dat lijkt eenvoudig, maar dat was toch niet zo, onderweg gaat er altijd wel iets verkeerd en moet je weer opnieuw beginnen. Maar de belangrijkste zaken heb ik nu wel weer aan de gang. Het wordt dus onderhand weer tijd om er even tussenuit te trekken en leukere dingen te gaan doen. En daar ga ik nu weer mee beginnen.
Dus tot gauw.

3 comments:

  1. Switching over has really kept you busy; it's good to see you back.

    ReplyDelete
  2. Hope you get those last few kinks out of your system soon. Consider it a learning experience. I am just lucky to have Keith here. He has had to learn all about computers and now can fix any problem we have.
    Cant wait to see your next lot of Photos!

    ReplyDelete
  3. Well, I know how it is to have to struggle figure out computers. I've got this great friend in Holland that helps me when I get stuck! LOL! Take care Herman and keep snapping those photos!!!

    ReplyDelete