Saturday 17 December 2005

Welkom op mijn Weblog


Even voorstellen aan de mensen die mij niet kennen en mijn Weblog bezoeken. Mijn naam is Herman Verbrugge, woon in het mooiste dorp aan zee, Callantsoog, aan de Noord-Hollandse kust. Mijn vrouw en ik wonen hier sinds 1988 en voor ons is het de ideale woonplaats vanwege de mooie omgeving.
Ik ga mijn best doen om in een rustig tempo een leuke Weblog aan te maken. Met stukjes en beetjes iets toevoegen en proberen in het geheel structuur aan te brengen. Misschien hoor of zie ik nog eens een reactie. Opbouwend graag :-)
Het ligt in de bedoeling om het geheel een beetje interessant te maken door foto's, video en tekst aaneen te rijgen tot een verhalend geheel. Ik ben zelf ook benieuwd of ik daar op den duur een beetje in ga slagen.

1 comment:

  1. Herman,
    It looks like you have a good start on your blog. It is good to see your picture. You have a lovely wife and fine dog.

    I was able to read your posts by using a Dutch to English translator I found on the web. I just entered your URL and it converts the text to English. It isn't perfect, but I am able to follow your thoughts.

    Keep up the good work.

    ReplyDelete