Thursday 15 December 2005

Het Eerste Begin


Hier moeten we dan maar eens van start gaan om een beetje leuke Blog te bouwen. Ik ben er nog maar heel kort mee bezig, maar al doende leert men is mij vroeger voorgehouden.

Marianne, mijn dochter stuurde mij kortgeleden voor de grap iets van haarzelf waarbij zij BlogSpot had gebruikt. Ik vond dat zo leuk, dat ik er zin in kreeg het programma eens beter te bestuderen. Wat ik daarbij allemaal aan mogelijkheden heb ontdekt is tot nu toe verbazingwekkend.

Ook het werk van anderen bekijkend was ik zeer onder de indruk geraakt. Reden genoeg om daar ook eens uitgebreid naar te kijken, want van anderen doe je toch vaak ideeën op. Dus laat dit een goed begin worden en er al bouwend wat leuke foto's en soms video filmpjes op zetten, dan heb ik er weer een leuke hobby bij en sommige mensen hebben er misschien ook plezier van om het zo af en toe eens te bekijken.

No comments:

Post a Comment